Klient:

Pilkington jest częścią ogólnoświatowej marki NSG Group. To jeden z największych producentów szkła i produktów szklanych. Wyprodukowane przez nich szyby używane są przede wszystkim w samochodach i architekturze. Marka ma swoje oddziały w Polsce – w Sandomierzu, Chmielowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Ostrołęce, Skierniewicach, Szczecinie i Wrocławiu.

Zobacz, jak piękne mogą być szklane domy:  Pilkington

Potrzeba:

Sporadycznie przekazywane informacje – mimo że atrakcyjne – nie były wystarczające, by budować krok po kroku wizerunek eksperta i inspiratora dla architektów, projektantów. Komunikację należało uporządkować i usystematyzować. A przede wszystkim – odkryć rzeczywiste grupy docelowe dla mediów społecznościowych marki.

Współpraca z Agencją Marketingową Leżę i Pracuję jest pełna inspiracji, twórczego zapału i marketingowej świadomości. Kreatywność, otwartość i partnerstwo we współdziałaniu zapewniają obsługę kanałów social mediowych na najwyższym poziomie. Polecamy z całego serca!

Magdalena Konikiewicz, Marketing Communications Specialist - Pilkington

Odpowiedź:

Dla marki Pilkington opracowaliśmy strategię komunikacji w mediach społecznościowych – od persony komunikacji, przez linie komunikacji po szczegółowy harmonogram publikacji na Facebooku i Twitterze. Nie obyło się oczywiście bez dedykowanej identyfikacji wizualnej, która inspiruje również zagraniczne oddziały marki Pilkington.