Klient:

Ashoka to międzynarodowa organizacja wspierająca innowatorów społecznych. W Polsce również aktywnie działa ich zespół! Jak wspiera Ashoka? Dostarcza #KnowHow, dzieli się doświadczeniami i wiedzą ekspercką, organizuje programy Jednym z nich był programy WzmoniONE – dedykowany realizacji pomysłów wspierających i aktywizujących kobiety.

Tak się wspiera innowatorów! Ashoka

Potrzeba:

Żeby wprowadzać realną zmianę – nie wystarczy tylko chcieć. Trzeba mieć pomysły i ludzi. Trzeba dotrzeć do nich z informacją. Program zorganizowany przez Ashokę – WzmocniONE – potrzebował nagłośnienia. Potrzeba było szybko i skutecznie dotrzeć do innowatorów, aktywistów społecznych i po prostu – ludzi z pomysłami na działania dedykowane wsparciu kobiet.

Odpowiedź:

Dla programu WzmocniONE opracowaliśmy strategię komunikacji na kilka miesięcy. Stworzyliśmy dedykowany programowi kanał na Facebooku. Wyznaczyliśmy strategiczne momenty, w których wdrażaliśmy kampanie reklamowe. No i oczywiście – przygotowaliśmy oryginalną identyfikację wizualną. Znalazło się miejsce na informacje o programie, ale również inspirujące i motywujące treści.