Klient:

Fundacja Votum od 2007 roku działa na terenie całego kraju, pomagając osobom z niepełnosprawnościami w przełamywaniu barier. Organizacja osiąga w tym obszarze poprzez wsparcie beneficjentów w rehabilitacji, dostępie do nowoczesnego sprzętu, rozwoju osobistym i aktywności sportowej.

Przełam bariery: Fundacja Votum

Potrzeba

Zarząd Fundacji był świadomy roli, jaką pełni marketing w maksymalizowaniu wpływu działań Fundacji. Fundacja Votum odezwała się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu strategii marketingowej, nowej identyfikacji wizualnej, dostosowanej do grupy docelowej oraz strony internetowej.

Już po pierwszym spotkaniu wiedzieliśmy, że współpraca z Leżę i Pracuję to strzał w dziesiątkę. Przede wszystkim rozumieją obszar, w którym się poruszamy i całkowicie podzielają naszą wizję świata bez ograniczeń dla osób niepełnosprawnych. A my dzięki nim zrealizowaliśmy wizję dynamicznej organizacji. W 100% polecamy zespół Leżę i Pracuję!

Bartosz Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu - Fundacja VOTUM

Rozwiązanie

Opracowaliśmy strategię marketingową. Zaprojektowaliśmy typograficzne logo z zastosowaniem gradientu powstałego na podstawie dwóch kolorów stosowanych dotychczas w komunikacji organizacji – czerwieni i granatu. Wykonaliśmy inne projekty graficzne z wykorzystaniem nowych zdjęć prezentujących osobę niepełnosprawną w sposób przełamujący stereotypy. Stworzyliśmy stronę internetową z rozwiązaniem dostosowującym ją do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.